Atpakaļsūtīšana

Viena no lietām, ar ko cilvēkiem bieži vien ir jāsakaras, kad tiek pirktas preces internetā ir tas, ka šīs preces sūtīšanas procesā vai kā savādāk var tikt sabojātas, vai arī var tikt atsūtīta nepareizā prece un jums būs nepieciešams šīs preces sūtīt atpakaļ, saņemot atpakaļ kompensāciju. SportsDirect uzņēmums garantē to, ka viņi katru sūtījumu apstrādā pēc labākajiem nodomiem un cenšas visu izdarīt, kā pienākas, bet reizēm vai nu viņu dēļ vai arī sūtījuma apstrādes gaitā rodas kādas kļūmes vai nepilnības un klients saņem sabojātu vai citu pasūtījumu.

Ja jums ir radusies šāda situācija un jums vajadzētu preci samainīt, jums ir iespējams to sūtīt atpakaļ, bet SportsDirect nesegs jūsu izmaksas un jums tās būs jāsedz pašiem. Šis uzņēmums nepiedāvā atsūtīt vēl vienu preci, un to darīs tikai tad, ja jūs nosūtīsit bojāto vai arī nepareizi atsūtīto preci atpakaļ, viņi to pārbaudīs un tikai tad jūs saņemsit vai nu jaunu preci vai arī atpakaļ savu naudu. Šī pārbaude notiks 30 dienu lakā no preces saņemšanas! Ja jūs vēlaties izmantot šo preces atpakaļ sūtīšanu jums būs jāaizpilda zemāk esošā forma un pēc tam prece par savu naudu jānogādā atpakaļ SportsDirect noliktavā 14 dienu laikā, kur šo preci apstrādās un jūs pēc tam saņemsit E-pastu par to, vai jums būs iespējams saņemt atpakaļ naudu vai arī jaunu preci, ja šī ir bojāta. Aizpildot formu (lejupielādēt preču atgriešanas formu *.pdf) jums ir tiesības izvēlēties vai nu saņemt naudu vai arī preci, un, ja jūs izvēlēsities naudu, tad jums šī naudas summa tiks atskaitīta uz jūsu izmantoto maksājuma veidu (Karte, Paypal konts), bet ja tas nebūs iespējams jums tiks nosūtīts čeks uz norādīto preču piegādes adresi, bet, ja prece ir bojāta un jūs vēlaties to saņemt pa jaunam, tad pēc tam sūtīšanas izmaksas segs pats uzņēmums.

Ja jūs vēlaties atgriezt visu sūtījumu ar vairākām precēm, tad jums arī visas šīs preces ir jānogādā uzņēmuma noliktavā, un jāmaksā pašam par sūtīšanas izmaksām. Precēm nav noteikti jābūt iepakotām oriģinālajā sūtījuma iepakojumā, bet tām ir jābūt noslēgtām un jūs nedrīkstat būt tās sabojājuši vai novalkājuši pa šīm 14 dienām.

Ja jūs esat pasūtījuši preces, kas ir pielāgotas tieši jums, tad šīs preces nav iespējams atriezt, kā arī ir dažas preču kategorijas, kuras higiēnas apsvērumu dēļ nav iespējams atriezt piemēram apakšveļu, zeķes un tamlīdzīgas preces.

Ja jūs iepērkaties ar dāvanu karti, bet pirkumā neiztērējat visu šīs kartes summu jums nav iespējams atgūt naudu, bet to varat saņemt jaunas dāvanu kartes veidolā, par ko jūs saņemsit ziņu uz jūsu Epasta adresi.

Dalies ar draugiem...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

CLOSE
CLOSE

Login