Tehniskās problēmas

Kā jau jebkurai sistēmai arī SportsDirect mājas lapai laiku pa laikam parādās dažas tehniskās problēmas, un, lai gan tas notiek pietiekoši reti, tomēr ir gadījumi, kas šīs problēmas ir jāmēģina atrisināt, un tāpēc arī mēs izveidojām sadaļu, par šīs vietnes tehniskajām problēmām, ar kurām cilvēkiem varētu būt saskaršanās, un kā šīs problēmas viegli un ātri risināt.

Nav iespējams autorizēties SportsDirect mājas lapā

Ja jums ir radušās problēmas ar ienākšanu šinī mājas lapā, tad jums vispirms ir jāsaprot, ka jebkuram lietotājam, kuram ir konts SportsDirect portālā, šis konts tiek glabāts uzņēmuma datu bāzē, kas ir izveidota pietiekoši droša, lai no tās nekāda informācija nepazustu. Tieši tāpēc parasti problēmas ir tieši klienta pusē un vai nu ir aizmirsta parole vai arī nav korekti ievadīta E-pasta adrese. Tāpēc pirms sazināties tālāk ar portāla tehnisko personālu sākumā kārtīgi pārbaudiet, vai esat korekti ievadījuši E-pasta adresi un paroli, ja tas nestrādā, tad pamēģiniet atjaunot paroli nospiežot uz teksts “Forgotten Password”, bet ja arī tas nepalīdz, tad jums ir iespējams kontaktēties ar uzņēmuma tehnisko personālu “webpasswords@sportsdirect.com” un šie speciālisti mēģinās jums palīdzēt.

Problēmas ar mājas lapas ielādi

Ja jums kādu iemeslu dēl nav iespējams ielādēt SportsDirect mājas lapu, tad ir dažādas iespējas, kāpēc jums varētu būt radušās šīs problēmas, bet tāpēc, ka SportsDirect uzņēmums ir izveidojis pietiekoši drošu tīmekļa vietni, kas darbojas uz vairākiem serveriem, tad, iespēja, ka šī lapa nedarbojas ir maza, un visticamāk, ka šīs problēmas ir jūsu pusē. Jums vajadzētu pārbaudīt, vai citas tīmekļa vietnes darbojas, un, ja tās nedarbojas, jūs varat pārstartēt savu datoru vai arī interneta rūteri, bet, ja tikai SportsDirect mājas lapa nedarbojas jūs varat rakstīt epastu uz “webmaster@sportsdirect.com

Nesaņēmu E-Pastu

Vēl viena ierasta problēma ir tā, ka pēc pasūtījuma cilvēki nesaņem e-pastu par šī pasūtījuma izdarīšanu, un šī ir nopietna problēma, bet parasti arī vaina ir tieši klienta pusē nevis uzņēmuma sistēmā. Viens no gadījumiem, kas var notikt ir tas, ka E-pasts var tikt iemests Spama kastītē, jo SportsDirect portāls katru dienu sūta desmitiem tūkstošu e-pastu un kāds no epastu servisiem var šos datus pārprast. Vēl ir iespējams, ka jūs nepareizi esat ievadījuši savu epastu, un pēdējā iespēja ir tāda, ka tomēr paša portāla pusē ir radusies problēma. Katrā gadījumā, ja jums neizdodas šo E-pastu atrast jūs varat rakstīt epastu uz “cs@sportsdirect.com” un klientu apkalpošanas speciālisti jums centīsies palīdzēt.

Dalies ar draugiem...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

CLOSE
CLOSE

Login